Hoe zet ik een dvdtje van "The Simpsons" op mijn iPad?

Ik heb laatst een dvd box van The Simpsons gekocht, ik ga overmorgen op reis, dus ik zou graag de 4 disc's op mijn iPad zetten.Ik denk dat er per disk 6 episodes zijn ofzo, als dat er iets mee te maken heeft dan :P..
Maar als ik het probeer in mijn iTunes te zetten, zoals ik met CD's doe, dan gaat het natuurlijk niet.
Als ik op het dvdtje klik dan zie ik dit: AUDIO_TS, VIDEO_TS , oh en ik ben een mac gebruiker, op Mac OSX LION.
Ik heb al diverse programma's geprobeerd, onderandere: "Handbrake".
Maar telkens als ik handbreak proberen wil krijg ik bij source's natuurlijk die AUDIO en VIDEO_TS dinges.
Dus ik zit even vast..
Ik zou graag weten of het mogelijk is om een dvd van de The Simpsons op je iTunes te zetten en daarna naar mijn iPad of zelfs iPhone eventueel.
Is dit mogelijk.
Voor de mensen die het zich afvragen, ik kan mijn laptop niet meenemen om de reden dat hij niet genoeg batterij heeft voor een vlucht van 10 uur, en dat ik op mijn iPad vliegtuigmodus enzo aan zal zetten, hoofdtelefoon gebruiken en de helderheid heel laag zetten, ik weet dat ik er zelfs zo niet komen zal, dus ik heb een externe Duracell batterij gekocht die ik via USB in kan pluggen..
Help me A.U.B...
Al vast bedankt,

van julie vriend ;P

-James

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Ritsuka
11 jaar geleden
De app Flexplayer is goed. Maar zoals gezegd, eerst even dvd rippen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat doet Flexplayer precies?
Ritsuka
11 jaar geleden
Flexplayer is een app om filmbestanden af te spelen. Het pakt avi, mp4, mpeg, etc. Veel meer bestanden als alleen mp4, zoals de iPod standaard maar pakt.

Antwoorden (2)

Jij moet die dvds eerst rippen met een dvd rip of convert programma rn dam pas omzetten/converten in mkv of.mp4 bestand zodat je op ke ipad kan kijken. Ik kan je geen links geven aangezien het gaat om "ilegale" programmas dus ff google of zo. Misschien een bekend vragen die wel een beetje verstand van heeft. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het beste kunt u AUDIO_TS en VIDEO_TS bestanden omzetten naar een MP4-formaat.
Er zijn verscheidende programma's die dit kunnen converteren. Persoonlijk heb ik de voorkeur bij Nero Recode. Nero Recode is een overzichtelijk en gebruiksvriendelijk programma.

Eenmaal in een MP4-formaat kan het bestand inderdaad gewoon in iTunes gesleept worden om vervolgens te synchroniseren.

In de bron kunt u zien welke video formaten compatibel zijn met de iPad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet ik ze dan allebei appart slepen ? Of eerst samenvoegen ofzo? En heb ik dan echt de hele inhoud van de dvd dus ongeveer 6 episode's van the simpsons op de ipad?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als u de bestanden uit de Video_TS map converteert met bijvoorbeeld Nero Recode, zult u straks 6 bestanden hebben die het bestandsformaat .mp4 hebben. Voor de duidelijkheid, U heeft nu nog steeds de Video_TS en Audio_TS mappen maar ook een nieuwe map met de 6 episode's die een .mp4 formaat hebben. Deze bestanden sleept u naar iTunes. U heeft dan de volledige episode's van de Simpsons op je iPad staan. Maar hoogwaarschijnkijk niet de volledige inhoud van de DVD. Dit komt omdat een DVD vaak ook een menu filmpjes heeft, of bijvoorbeeld reclame/promoting van andere films. Dit beeldmateriaal wilt u niet op uw iPad dus die hoeft u ook niet te converteren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga het proberen, bedankt en wish me luck ! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen probleem, Veel succes inderdaad!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is niet gelukt.. :l vind geen deftige convertor, en nero is alleen voor windows... ik begrijp er niet veel van...
Zal een saaie vlucht worden...
Weet u toevallig geen geschikte programma's voor mac?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb helaas geen ervaring met MAC OS X.
Heb wel even voor je gegoogled en kwam iets tegen op een forum waar je misschien wat aan hebt. Bron:
http://www.makeuseof.com/answers/convert-videots-folders-mp4-files-mac/ Zie de comment van "Mike"