Hoe kan ik deze video(SWF-stream?) opslaan?http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=45901858

Ik heb al zaken geprobeerd zoals toolbars en programmaatjes die beloven vids te kunnen grabben, maar nee... Ook verschijnt ie niet in de cache-folders (IE, Opera, FF).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk nummer :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met de lieftallige Rika Ishikawa die er in speelt ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is dat dezelfde dame als van je avatar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Da's Aya Ueto in mijn avatar.
Die is nog lieftalliger ;).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.ripzor.com/myspaceripper.html

Het beste antwoord

Gewoonlijk kan ik elke clip van het net downloaden dmv Internet Download Manager. Echter, als de server haar inhoud beschermt dan kan dit niet... ik denk echter niet dat ik jou veel hoef te vertellen hierover.
wellicht opnemen?

Toegevoegd na 1 dag:
EDIT: de oplossing!
ga naar deze site:
http://www.ripzor.com/myspaceripper.html
voer daar de link in van de video (die in je vraag staat) en druk op Get Video.
Downloaden in FLV-formaat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Voor Firefox is er een add-on te downloaden waarmee je video's kunt opslaan. Ik weet niet of het ook met het flash formaat van dit filmpje lukt, anders zou je het via Youtube kunnen proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Firefox Downloadhelper doet het in ieder geval niet.
Bulent Screen Recorder al geprobeert??

Die pakt alles normaliter, omdat deze niet de site maar je scherm filmt, zogezegt.

Toegevoegd na 16 minuten:
Dit is dan ook wel recorder software.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien werkt dat, maar dan heb je niet 't originele bestand te pakken... (Dus heb je niet dezelfde size/quality ratio.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@mmm: klopt, toch kan het wel een oplossing zijn, als je het filmpje graag wil opslaan en de kwaliteit niet heel belangrijk is. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee klopt. Net nog even gekeken, en volgens AdBlock Plus is het een .swf. Die kan je dus niet opslaan, naar mijn weten, helaas. Zoals Biertje ook al aangeeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Potver3... Mooi kl*te is dat... :|
Weet niemand een hack? ;)
(Dan via PM.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de kwaliteit niet 100% hoeft te zijn kan je m ook gewoon van YouTube af vissen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ie daar staat... Hmm ik zal eens kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb 2 kwaliteiten gezien, ff goed kijken dus, maar is wel een stuk minder dan op de site die je zelf aangaf, beetje blokkeriger.
Volgens mij is het eigenlijke filmpje embedded in de Flash movie (SWF). Dan gaat het dus niet lukken om het filmpje op te slaan. Je kunt wel recorder software gebruiken om datgene wat je browser afspeelt, weer op te nemen. Echter daar heb ik niet veel ervaring mee, dus kan ik je helaas niet mee verder helpen cq over adviseren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke recorder-software?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien diegene die beerg adviseert? ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee - ik wil 1-op-1 ;)
(Bitwise.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@mmm: ik vond nog de volgende uitleg, interessant: http://www.adobe.com/devnet/flash/learning_guide/video/part02.html Blijkbaar wordt op de site van de verschillende benoemde technieken gebruik gemaakt. Soms kunnen de filmpjes namelijk wel gedownload worden met bijv. DownloadHelper in FF, maar soms ook niet (zoals bij jouw filmpje). Helaas dus, dit gaat niet lukken.
Ik heb het verder voor je gedecoreerd. zie link beneden.

en wil je het opslaan als FLV file klik dan op de 2de link.

Ps. VLC mediaplayer is de beste voor het afspelen. (link 3)

Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De 1e link is bekend.
De 2e link geeft een leeg scherm?
De 3e link is inderdaad de software, ook bekend.