Firefox zoekt met Yahoo zoekmachine, hoe kan ik dit veranderen naar Google ?

Als ik mijn zoekbalk gebruik dan gebruikt hij automatisch Yahoo en dat is nogal vervellend... Ik heb een oplossing nodig :) Warme groet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (1)

De Yahoo zoekbalk uitschakelen door op het kleine grijze pijltje te klikken, te kiezen voor Zoekmachines beheren, en de niet gewenste machines te verwijderen.
Plaatje bij antwoord
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is niet de kleine balk naar de normale www. etc balk Hoe kan ik instellen dat als ik ''Weer vandaag'' invoer op mijn www. etc balk dat ik dan Google krijg als zoek machine en niet Yahooo...
Amadea
11 jaar geleden
Dan klik je met de rechtermuisknop op de werkbalk en verwijder je het vinkje bij Yahoo toolbar. En je gaat via Extra naar Opties, kiest daar voor Algemeen, en vult als Startpagina in http://www.google.nl/. Sluit af met OK.