wat is een goed spel voor op de pc voor een beginnende gamer?

heb wel een snell pc(sinds gisteren)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (8)

Freecell, Patience en Spider Solitaire...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga maar een srondneuzen op internet
wij weten niet waar je interesse qua spellen naar uit gaat maar er zijn genoeg leuke spellen te spelen
en daar heb je niet perse een snelle pc voor nodig hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeft de gamer al wat spellen gespeeld?
Zo ja, naar welk type game gaat de voorkeur uit?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op www.zylom.nl zitten wel leuke makkelijke spelletjes
14 jaar geleden
Fable 1 en 2

Dat zijn spellen die makkelijk te besturen zijn en toch een goed verhaal hebben. Of je precies een game bedoelt die je via internet kan spelen of "simpele" spellen zoals bejeweled weet ik niet.

Maar als je wat meer diepte zoekt zou ik Fable 2 zeker aanraden (Die vind ik net iets leuker dan 1). Het is geen shooter, maar volgens mij een platvorm game. Rondlopen met een karakter en missies oplossen (die niet heel erg moeilijk zijn, maar zeer vermakelijk). Daar ben je zeker uren zoet mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou second life eens kunnen proberen:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Age of Empires 3 is een tip.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk hier eens

http://pcgame.goedbegin.nl/

Succes.!