Is er een manier om een (ouder) 32 bits programma onder Windows 7 64 bits te laten draaien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Hoe oud is ouder? Kijk eens of je een update van het programma kunt downloaden. Je hebt dan waarschijnlijk gelijk ook een nieuwe installer. aan de 32 bits kan het namelijk niet liggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hoor....gewoon installeren. 32 bits programma's zijn normaal te installeren op een 64 bits computer. Andersom daarentegen kan niet. Mocht het programma moeilijk doen dan kan je hem altijd nog in de comptabiliteits mode draaien als bijvoorbeeld XP
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik vermoed eerder dat je problemen hebt met de installer
dan met het programma zelf
je kan de setup wijzigen en proberen of je via compatibel modus de installer kan laten runnen
meestal werkt dat wel

als je zeg maar problemen hebt omdat het op een cd staat
pomp dan eerst de hele inhoud van de cd in een map
en installeer vanaf daar
capthavoc
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
om welk programma gaat het ?
want met een beetje moeite moet het wel lukken