Hoe kun je MP3 bestanden in Movie Maker plaatsen?

Ik wilde een Mp3 bestand in Movie Maker plaatsen, maar dat komt er dit te staan: ''................mp3 kan niet worden geïmporteerd. Het geselecteerde bestand is ongeldig of beschadigd'' Nou het is niet beschadigd en ook niet ongeldig want het is van een Illegaal album. (Zie plaatje)

Weten jullie misschien hoe ik de muziek er anders in kan zetten? Het lukt met helemaal NIETS. Alvast bedankt en in het plaatje staat de fout.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Weet je zeker dat het een mp3 bestand is gedownloade files zijn tegenwoordig in wav. Flac. Dan dient het omgezet te worden naar mp3

Toegevoegd na 1 minuut:
Kijk hiervooreven in eigenschappen van hetbestand,
Normaal gesproken moet je via moviemaker boven aan een audio bestand toevoegen moet er tussen staan en dan openen. Gewoon het programma inslepen wil ook wel eens werken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja maar, het is gewoon een mp3 bestand. En ik kan wel foto's importeren maar geen muziek. Ik heb Windows XP. Maar ik weet niet of het daaraan kan liggen.