kan je ook goedkoop licenties kopen voor bijvoorbeeld virus scanners?

ik weet uit ervaring dat het mogelijk is om goedkoop licenties te kopen voor bijvoorbeeld games..
nou vraag ik mij dus af, bestaat zoiets niet voor software zoals antivirus... ik maak zelf gebruik van antivir en zit te overwegen om bij hun een licentie voor een jaar aan te schaffen, maar ja.. 40 euro vind ik toch best een hoop geld voor een beetje gebakken lucht.. want dat is het uiteindelijk toch wel
dus vroeg ik mij af of dit niet goedkoper kan!?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1K

Antwoorden (5)

je kunt zelfs gratis een virus scanner downloaden.
Zelf heb ik het AVG-antivirus en ben hier heel tevreden over.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet dat dit goed bedoeld is, maar dat was niet mijn vraag...
overigens is AVG nogal een crappy programma en doet zijn werk niet zo goed...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke, dan begrijp ik je vraag niet!? je wilt toch een nieuw anti-virus voor je pc en zo goedkoop mogelijk? by the way, ik ben wel tevreden over avg, anders zou ik m niet aanbevelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@rebe - TO is op zoek naar een goedkope lucentie van het programma Antivir. Dat staat in de vraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dus wil liever betalen dan het gratis hebben!
Ik weet dat nu mensen denken of gaan zeggen, ja maar die zijn niet zo goed. Dan zeg ik nog 1x ík heb goede ervaring met het gratis anti-virus van avg en ik het er tweemaal gekocht. Panda en norton bij beide merk ik geen verschil dan met die van avg
microsoft bied security essentials GRATIS aan.
prima virusscanner. enige voorwaarden dat je een originele windows versie draait (xp of hoger), maar dat is op zich logisch.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Korting op "bijvoorbeeld virusscanners" schrijf je... Dat kan, maar je moet er wel wat moeite voor doen en er de tijd voor nemen. Als je op internet zoekt naar "voucher" of "vouchercode", vind je allerlei websites die kortingen aanbieden. Bij de Nederlandse websites bijvoorbeeld deze:
http://www.vouchercode.nl/?s=antivirus
Die kortingen zijn tijdelijk geldig, dus je moet er snel bij zijn!

Ook zijn er diverse websites die tijdelijk gratis software aanbieden. Hieronder vind je er twee. Bij de laatste kon je onlangs bijvoorbeeld voor Advanced System Care een licentie krijgen om het programma een half jaar gratis te gebruiken.
http://nl.giveawayoftheday.com/
http://www.softwaregifts.nl/

Hier vind je nog een code voor korting op Norton Antivirus:
http://www.myvouchercodes.co.uk/discounts/nortonantivirus.com
Pieter2011
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die vouchercode.nl is wel een mooie website... werkt dit ook dan? ik bedoel hoe doen ze dit dan? Als je nog meer tips hebt lees ik ze graag!
Pieter2011
11 jaar geleden
Als je ergens iets via een website bestelt (en dat kunnen schoenen zijn, een vakantie, pc of software), staat er bij de afrekening vaak dat je een kortingscode kunt invullen. Daar moet je dan dus even naar op zoek gaan op internet. Als ik bijvoorbeeld kattenvoer bestel via een website van een Belgisch bedrijf, stuurt die zijn klanten een kortingscode mee die je (vaak tijdelijk) kan gebruiken bij een volgende bestelling. Bedrijven plaatsen ook vaak advertenties waarin zo'n korting wordt beloofd. Best de moeite waard om even in de gaten te houden!
Je kan ook ipv kopen. Serials gebruiken (is wel illegaal):

www.serials.ws
www.youserials.com
www.kegens.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Norman virusscanner kun je tegelijk voor 3 jaar kopen.
Betaal 99 euro voor 3 jaar.

Toegevoegd na 1 minuut:
Eigenlijk 84 euro maar die BTW maakt het duurder.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
norman? 99 euro voor een scanner die onbekent is... beetje zonde van het geld...
j5m
11 jaar geleden
Ik ben er content over al jaren.
j5m
11 jaar geleden
Het heet eigenlijk officieel Norman Security Suite