Macro in excel terugdraaien, hoe?

Ik heb een macro die het getal '10' in een cel laat toenemen met 1, enzovoort. Echter, als ik nu per ongeluk twee keer achter elkaar de macro afspeelt, veranderd het getal dus in 12. Dit is niet de bedoeling, want ik wou de macro 1 keer afspelen.
Ik zag dat deze actie niet ongedaan kan worden gemaakt met CTRL + Z. Hoe kan ik dit wel doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

een macro kan je niet ongedaan maken.

Toegevoegd na 48 minuten:
sluiten zonder opslaan heb ik wel als optie gebruikt, maar dat is niet altijd handig. Maar bij het maken van marco's sloeg ik wel altijd eerst op, voor het starten van de nieuwe macro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een macro kan je niet ongedaan maken.

Maar alls het een simpel macrootje is die b.v. alleen bij een
cel het getal 1 optelt, dan kan je met het zelfde gemak een ander macrootje maken die het getal 1 er van afhaalt.

Zodat je uiteindelijke doel, 11 in een cel zetten waar nu 12 staat wordt bereikt.