Wat is een goed, gratis programma waarmee je filmpjes van je computerscherm kan opnemen?

HD hoeft niet, als het maar een beetje goed is. Zoals 480p op YouTube is wel goed. (Het enige vergelijkingsmateriaal dat ik heb)
Het wordt uiteindelijk een filmpje van ongeveer een kwartier. Het moet trouwens wel in een handig bestand zijn dat je op Windows Movie Maker kan bewerken, en kan uploaden naar YouTube.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Probeer Camtasia Studio eens, deze heeft ook een ingebouwde functie om je video's te bewerken.

http://www.techsmith.com/download/camtasia/default.asp
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

probeer eens somud ?
Dat is officieel een torrent downloader
maar er zit ook een capture tooltje in
zie onder utility gereedschap
capthavoc
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
nee hoor geen enkel probleem
alles wat je onder somud zoekt komt dan in somud terecht meer niet
Dit zal in verschillende stappen moeten gebeuren.
Voor Youtube gebruik youtube downloader "een gratis programma" om het om te zetten in movie maker moet je een converter programma hebben bijvoorbeeld avs4you.
HIermee kan je de formaten omzetten naar wmv formaat geschikt voor moviemaker.
Als het filmpje terug moet naar youtube moet je het formaat weer terug aanpassen.
Frank