waarom krijg ik geen resultaten als ik zoek in mijn harde schijf?

het is niet mijn primaire harde schijf in de pc.
het is deze:
http://www.informatique.nl/110958/western-digital-caviar-black-2tb.html
als ik zoek in mijn c-schijf vindt ik wel bestanden, maar als ik hierin (b-schijf genoemd bij mij) zoek, zijn er gewoon geen resultaten(ook als ik zoek op iets waarvan ik zeker weet dat het erin staat).

ik heb windows 7 in mijn custom-pc, dus als je nog meer info nodig heb kan ik die zo geven, alleen weet ik niet waar ik moet beginnen...

kan iemand me alsjeblieft helpen want ik snap het niet en het is erg onhandig...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

B schijf ???
deze is net als A schijf gereserveerd voor diskette drive
dus die letter bestaat niet als iets waarop je iets kan zoeken
tenzij er een diskette in zou zitten
maar tegenwoordig heeft bijna gene enkele pc meer een diskette station als je iets zoekt
dat niet op c staat is D: de eerstvolgende schijf waar je iets op kan vinden maar vaak is dat je dvd rom
dus E is meestal de eerste volgende schijf
waarop je iets kan vinden
maar zie je de harde schijf niet gewoon staan onder deze computer ?
capthavoc
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
nee, dat zal dan niet uitmaken ik was er even vanuit gegaan dat je iets zocht met als specificatie b:
maar als je op die schijf drukt staant er dan helemaal geen bestanden op is ie dan niet gewoon leeg ?
of krijg je een melding dat je moet formateren ?
zet er desnoods even iets op ??
vanaf c ?
ander mogelijkheid is dat al je bestanden op die driver verborgen staan ?
ik wil je wel helpen via teamviewer of zo PM me dan even
voor mijn @ adres

Andere antwoorden (1)

Het Windows Zoekprogramma vraagt aan de kernel van Windows wat er op de harde schijf staat.
http://www.etcetera is geen harde schijf.
Dat is een internetserver, en daar is geen zoekprogramma voor.
Zo zoekt bv Google op internet inhoud, niet op files op een server.