Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een torrent gedownload met bup, ifo en videofragmenten. ik heb ze op een dvd gebrand. als ik de dvd in de xbox doet werkt hij niet?

als ik hem in de laptop doe werkt hij wel. weet iemand hoe dit komt? moet ik iets converteren ofzo? graag snel een reactie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
560

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je niet het juiste bestandssysteem gebruikt bij het branden. Je laptop is daar minder gevoelig voor aangezien het besturingssysteem van je laptop (windows waarschijnlijk) met verschillende bestandssystemen overweg kan.

De Xbox echter, verwacht het Universal Disc Format UDF/ISO9660. Als je de DVD hebt gebrand als datadisc wil Microsoft nog wel eens eigenwijs zijn en gewoon een Joliet-disc branden.

Probeer de DVD eens in een DVD-speler als hij het daar ook niet doet dan is het bestandssysteem wellicht verkeerd.

Zelfs als het een UDF-disc is kan het nog de verkeerde versie UDF zijn. De nieuwste versie (1.5) wordt door veel spelers niet gelezen, je moet dus bij het branden zeker weten dat UDF 1.02 wordt gebruikt, deze is het meest universeel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding