Is het mogelijk een gekarteld zwart-wit plaatje met photoshop glad te maken? Zo ja hoe/met welk filter?

Toegevoegd na 54 seconden:
De jpeg compressie op deze pagina maakt hem al stukken minder gekarteld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Je hebt de blur tool daar kan je de randen zachter mee maken. of je gebruikt selectieve kleur en vult hem op nieuw in. Je kan hem ook helemaal strak met de oen over trekken en de paden vullen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

misschien wat gaussian blur. blur is verdoezelen van harde lijnen dus waziger maken. met wat licht schuifwerk zodanig in te stellen dat niet heel de foto verziekt wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
illustrator, live trace

Toegevoegd na 4 minuten:
http://anandmahabier.nl/skull.eps
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens naar de info op www.gratiscursus.be
Frank