het internet op mijn nieuwe dell XPS is erg instabiel, op de oude werkt het uitstekend. Hoe kan ik dit repareren?

Ik heb sinds vandaag een Dell XPS 17. Het draadloos internet is op deze laptop erg instabiel. Meestal maar 1 streepje bereik, erg lage downloadsnelheid en soms doet internet het helemaal niet. Dit terwijl mijn oude dell studio 1555 laptop altijd 5 streepjes heeft en met hoge snelheden download. Dit terwijl de laptops nu tijdelijk naast elkaar staan. Ik heb de netwerkkaart al geüpdatet e het netwerk opnieuw geïnstalleerd.

Heeft iemand een idee hoe ik het internet weer goed aan de praat krijg?

Volgens apparaatbeheer gaat het om een Intel Centrino Wireless-N 1030.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

ik heb ook een xps17. Met energiebesparing is mijn internet ook minder, maar met hoge prestatie is het goed.
Dit stel je met het linker lichtgevende knopje rechts boven in