weet iemand hoe je het geluid van de computer kan opnemen, als je bijvoorbeeld een liedje laat horen op youtube, dat je dat zo kunt opnemen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Er zijn verschillende programmaatjes die opnemen wat jij hoort tot en met de muisklikken aan toe. Zorg daarom dat je evt dat geklik uitzet en of geen andere progs aan hebt staan die refreshen...
Ik gebruikte altijd audacity. Google even voor de juiste instellingen of kijk op youtube. Daar wordt vaak stap voor stap beschreven hoe je dat moet doen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je!

Andere antwoorden (2)

download de 'free Youtube to MP3 Converter' . (bijv van Dvdvideosoft.com) Die heeft ook gratis software om Youtube video's te downloaden. Op zich vrij makkelijk programma. liedje zoeken, adresbalk kopieeren en in programma plakken. (wel even instellen waar je de nummers wilt hebben op je computer:bijv mijn documenten ofzo.. )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De website keepvid.com doet het voor je! Een kwestie van je link kopieren en kiezen voor het mp3 (audio) formaat.

http://keepvid.com/