is er een android app die je telefoon na een bepaalde tijd uitzet?

Of 1tje die de muziek autom. Op pauze zet. Al verwacht ik niet echt dat deze bestaat..?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.4K

Het beste antwoord

Nee dat is niet mogelijk. Elke app heeft een aantal rechten welke staan gedefinieerd in het android manifest. Geen van de mogelijke rechten kan invloed uitoefenen op het in of uitschakelen van de telefoon op basis van tijd.

Wat wel kan is dat een app zoveel resources gebruikt dat alles vast loopt, de android zou dan kunnen herstarten. Ik denk echter dat je je probleem ergens anders moet zoeken