Hoe kan je een foto uitrekken of smaller maken?

Ik heb vroeger eens een foto wat uitgerekt, zodat diegene dikker leek. Nu weet ik niet meer met wat voor programma ik dit deed, en hoe. Ik heb het nodig zodat het dunner lijkt,

Toegevoegd na 2 dagen:
allen bedankt voor het antwoord, ik ga alles uitproberen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
12.7K

Antwoorden (3)

Door deze in paint te openen.bij de windows 7 versie van paint staat er ergens links boven formaat wijzigen.. wilt u groter verander 100% naar bijvoorbeeld 150% en voor kleinerga je van 100% naar 75% ofzo.
In de windows xp versie staat er ergens in de bovenste balk 'beeld'selecteer hier uitrekken/hellen en volg bovenstaande stappen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je, perfect!
Als je de foto in word plakt en je klikt er op ,gaan er 'stipjes' omheen staan. Als je een van die stippen pakt en hem versleept, veranderd het formaat van je foto
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook het programma "cartoonist" gebruiken. Als je hiermee iemand dunner probeert te maken, ziet het er echter uit, dan met paint.
Je verschuift het cirkeltje tegen het oppervlak dat je smaller wilt hebben, via beide zijkanten dus. Hier kun je 'm gratis downloaden:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze ga ik ook proberen.
Ik zou de vraag al snel sluiten na het 1e antwoord, ik ben blij dat ik dat nog niet kon toen en min. 23 minuten moest wachten. Daardoor keek ik nu pas weer en zag de andere 2 antwoorden, bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen dank!
En, is dit een beetje wat je zocht?