De naam van de server is news.kpn.nl of news.kpnplanet.nl. Het aantal verbindingen zou ik beperken tot 3

Je inlognaam en wachtwoord weet je zelf verwacht ik.
paulus811
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke loginnaam en wachtwoord moet ik dan intikken?
paulus811
11 jaar geleden
Voor je internetaccount heb je een inlognaam en wachtwoord gekregen. Meestal staat dat in een brief. Het is NIET het wachtwoord van je router of iets dergelijks, maar dus de naam en ww van je verrbinding naar je provider, in dit geval KPN. Maar op hun website zie ik dat je geen inlognaam en wachtwoord nodig hebt, dus probeer het eens zonder (ik vraag me af hoe ze weten dat je dan klant bent, maar als t werkt dan werkt t) succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zullen zien dat het van een KPN modem afkomt, daarna zal het ze niet interesseren.
paulus811
11 jaar geleden
waarom? Je kunt toch net zo goed een D-link, Trust of whatever welk merk modem bij de MediaMarkt hebben gehaald?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zijn routers geen modems.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar zelfs als je een niet door KPN geleverde modem zou gebruiken en deze zou werken ziet KPN vast dat het een KPN abonnee is die zich aanmeldt. Dat bedoelde ik meer te zeggen: Ze zullen zien dat de aanvrager een KPN abonnee is.
Nieuwsserver voor tekstberichten: textnews.kpn.nl.
Binaire nieuwsserver: news.kpn.nl
Opmerkingen:
De nieuwsserver is uitsluitend te benaderen via een verbinding van KPN. Er is geen gebruikersnaam en wachtwoord voor het gebruik van de nieuwsserver nodig.
********
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
news.kpn aleen je kan ook beter krijgen bij eweka