Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goed programma voor films maken?

voor een vak op school moet er een film gemaakt worden, nu wil ik die graag een maken maar weet niet goed hoe en met welk programma. Het is niet de bedoeling dat er echt gefilmd wordt, maar dat ik plaatjes en tekst (ook muziek) kan toevoegen..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
546

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Dan kan je het beste gewoon windows movie maker gebruiken, het heeft veel belangrijke basis dingen die je voor simpele filmpjes nodig hebt, windows movie maker is gratis te downloaden.
Als je een professioneler programma nodig hebt, kan je sony vegas downloade , maar hier hangt wel een aardig prijsje aan..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Windows Movie Maker is alleen voor XP!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja en? Stelt vraagsteller er eisen aan het besturingssysteem bij?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is niet eens waar, met win7 kan je ook gewoon Windows Live Movie Maker downloaden via de Windows Live downloader.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan Windows Movie maker ook gebruiken met Windows 7. Ik vind hem prettiger werken dan Windows Live Moviemaker.
Windows Movie Maker! Heb zelf voor ckv ook een stopmotionfilm gemaakt via dit programma, werkt goed. Je kunt foto's toevoegen en achter elkaar monteren, en je kunt heel eenvoudig muziek bij je filmpje afspelen. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een (wat duurdere) andere optie is een Adobe pakket met Premiere Pro en/of After effects.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
iMovie, als je een iMac hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
idvd imovie en final cut als je mac hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer het makkelijke en gratis programma Photostory3 van Microsoft eens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding