Hoe krijg je een plaatje over je video?

Ik design op het moment een 'reis in de tijd' Als we gaan 'tijdreizen, wil ik allerlei plaatjes (koelkast, schoolbord) daarin voorbij laten gaan. Welke software kan ik daarvoor gebruiken of hoe kan ik dit het beste doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Dat lijkt mij een uitstekende mogelijkheid om Powerpoint te gebruiken.
Amadea
11 jaar geleden
Hiervoor is magix de beste software alles wijst zich en er zijn veel youtube filmpjes over te vinden wel kost deze software veel geld je kan natuurlijk een 30 dagen trial downloaden als je het haalt binnen 30 dagen :) suc6
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het programma een beetje kent, is het met Windows Live Moviemaker een fluitje van een cent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat progamma heb ik en werkt ook wel perfect, maar dan zie ik geen opties waarmee ik dit mogelijk kan maken...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan de plaatjes erin slepen en achter elkaar zetten, dat kan je nog aangeven hoelang elke foto word weergegeven