Hoe kan ik PHP downloaden?

Ik ben bezig met een IIS website, op een windows XP pc, maar daar staat nog geen PHP op, dus als ik naar bijv localhost/index.php ga opent hij die niet maar slaat hij het (kladblok) bestand op. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

WAMP is een gratis webserver voor Windows en staat voor: Windows (besturingssysteem) + Apache (webserver) + MySQL (database) + PHP (scripttaal voor dynamische webpagina's).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou PHP voor IIS moeten kunnen installeren via de pagina op onderstaand adres.