Is er een manier om mijn PC vanaf mijn ipod (of via ipod internet) op te starten?

een soort remote dus

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Nee, je kan je computer niet opstarten via een app, je kan namelijk je computer alleen besturen wanneer deze verbinding heeft met het internet (wat alleen zo is wanneer je computer aanstaat), je kan wel je computer besturen met een logitech app (moet je zowel een app op de ipod downloaden als een programma op je computer), hiermee kan je dan typen, klikken en de muis bewegen.

App downloaden:
itms://itunes.apple.com/us/app/touch-mouse/id338237450?mt=8
Informatie over de app:
http://www.ehomeupgrade.com/2010/02/01/logitech-touch-mouse-pcmac-remote-iphone-app-released/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee er is geen app die voor je op het knopje drukt.