Weet iemand een goed programma voor midi bestanden?

Ik heb een programma nodig wat midi bestanden omzet in sheet music, maar ik wil de sleutel zelf kunnen aanpassen (g sleutel, f sleutel, c sleutel). Dit kan met bijvoorbeeld Notation Composer, maar ik heb het liefst een gratis programma. (Not Comp is betaald, er is alleen een 30 dagen trial).
De sleutel kunnen veranderen en dat het gratis is, is het enige wat ik zoek voor een programma van midi naar sheet music.

Alvast bedankt
~jeroenJDOG

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb uiteindelijk een betaald programma gekocht. vlgs mij is het er niet gratis... dus misschien moet je een aardige eigenaar van zo'n programma (bijvoorbeeld band in a box) eens lief aankijken...

Antwoorden (2)

Dit is misschien wel wat? http://www.freewarefiles.com/midi-sheet-music_program_55617.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer Lilypond eens, http://www.lilypond.org . Ik heb geen ervaring met importeren van midi, maar een sleutel veranderen of zo is erg makkelijk. Het is wel wat anders dan andere programma's, je schrijft de muziek namelijk met een tekst-editor. Dus een toonladder (in kwartnoten) is bijvoorbeeld c4 d e f g a b c'
Het went snel, is zeer uitgebreid en er is goede documentatie bij (wel in het engels). En het is gratis.