Weet iemand of heeft iemand ervaring met een softwaretool die vaardigheden, kennis en/of talenten van medewerkers binnen een bedrijf weer kan geven?

Zo ja, hoe heet deze tool?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Volgens mij wil je een database met personeelgegevens maken? Dat kan met Access, of je programmeert iets met php en mysql bijvoorbeeld.
Dan kan je in de database zoeken op bepaalde kenmerken.
Dat kan overigens ook in excel, en daar gebruik maken van filters om bepaalde personen die aan je selectiecriteria voldoen te tonen of te verbergen.
11 jaar geleden
Doel je op competentie testen e.d.?
Deze zijn in allerlei kleuren, geuren en smaken online te vinden.
Doch worden dergelijke pakketten ook los aangeboden.
O.a. bij Cebecon, deze hebben diverse pakketten met uiteenlopende doelen.
Mischien dat daar iets tussen zit.

Zie ook de bron vermelding.