alls iemand op mijn WIFI netwerk zit en met zijn of haar pc het progamaa mylanviewer hebt staan kunnen ze in me computer komen ? zie Extra uitleg:

ik zag op mijn vader zijn latop het progamaa mylanviewer staan ik heb der naar gekeken je ziet dan de computers en telefoons en ipads en de playstadions en ips en MAC aderesen en der staan mapen onder kunnen me ouders zien wat der op me taptop staat en wat ik doe op internet ? ik heb een foto der bij gedaan

Toegevoegd na 1 minuut:
het progamaa laat in iedergeval de computers en zo ziet die op ons netwerk zijn ingelogt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als inloggegevens van de andere computers bekend zijn kun je inderdaad op de andere computers kijken. Moeten er wel genoeg rechten zijn. Als er een administrator account bekend is kun je zelfs overal bij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is logisch dat je ouders in hetzelfde netwerk zitten, dus (helaas) ja...