Hoe kan ik snel door mijn gedownloade bankafschriften (in PDF-format) bladeren/zoeken?

Mijn bankafschriften (Rabo) zijn online voor downloaden beschikbaar als PDF. Die zet ik op mijn compu in apart mapje, hoe zoek ik snel een transactie terug zonder alle PDF-jes 1 voor 1 te moeten openen en alle individuele pagina's vervolgens door te nemen?

Toegevoegd na 24 minuten:
Bedankt voor de snelle reactie. Uitprinten is helaas geen echte optie voor mij. Liefst zoek ik een transactie terug binnen de PDF-jes en kies dan voor uitprinten. En niet andersom...waarom terug naar papier als doorzoeken digitaal zou kunnen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Open Adobe reader CTRL+SHIFT+F Dan verschijnt links een zoek window. Dan kun je in een keer in 1 map alle PDFjes doorzoeken door de specifieke map op te geven.

In uw map documenten toetst u in Control + F en voer hier uw zoekopdracht in. Bijvoorbeeld "Groenteboer" U krijgt dan een rij met documenten te zien waar het woord " groenteboer" in zit. Op deze wijze kan ook op datum gezocht worden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100