Kan ik met mijn telefoon in Berlijn Google maps gebruiken?

ik heb een gps in mijn telefoon en mijn Google maps is een app. dus kan ik die gebruiken in Berlijn zonder ongelofelijk veel geld uit te geven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het is erg duur om Google Maps in het buitenland te gebruiken. De ontvangst van het GPS signaal is welliswaar gratis, maar Google vergt óók een internetverbinding en dat is zeer duur in het buitenland. Je betaalt bovendien per MB en al sie kaarten moeten worden gedownload.

Je kunt beter zorgen dat je telefoon in het buitenland geen internetverbinding kan opzetten om verrassingen te voorkomen.

Als je een Windows Mobile apparaat hebt kan je kijken of je er een legale routeplanner kunt opzetten. Daar zet je de kaarten er vooraf in en gebruikt het apparaat alleen het GPS signaal.

Toegevoegd na 39 minuten:
NB. Als je een pocket PC hebt / telefoon met Windows Mobile kan je eens kijken of er ook gratis navigatiesoftware is:

http://www.gratissoftware.nu/gratis-navigatiesysteem-navigatie-software.php
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mee eens: vooral dit stukkie
''Je kunt beter zorgen dat je telefoon in het buitenland geen internetverbinding kan opzetten om verrassingen te voorkomen.''
voorkomt een hoop eventueel gedonder ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol, bedankt voor die link trouwens! heb gelijk even een gratis proggie erop gezet... thnx!

Andere antwoorden (1)

ja hoor, kan je gewoon gebruiken
let er wel op dat je het niet te veel gebruikt, want je betaal je helemaal blauw eraan. Ik zat bij provider T-mobile en ik betaalde €2,- per MB. da's dus aardig veel, vooral als je google maps gebruikt want die vreet MB's

Toegevoegd na 51 seconden:
het gebruik van Google maps gaat via je mobiele internetverbinding, niet via GPS. GPS kan je wel inschakelen.