Hoe krijg ik de cursor bovenaan bij het beantwoorden van een email ?

In mozilla Thunderbird.
Als ik nu op beantwoorden klik staat de cursor helemaal onderaan. Het lijkt mij logischer dat ie standaard bovenaan staat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dat is een instelling.

Klik RECHTS op de naam van je mail links (dus bijv 'toerist'of toerist@xyzmail.nl dit staat vaak vetgedrukt in de rij links. Dan kies je voor instellingen en dan kies je links voor 'opstellen en adressering' en je zet een vinkje bij 'automatisch het originele bericht citeren bij antwoorden en daarna (kiezen): mijn reactie boven de geciteerde tekst starten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel, het is gelukt. Kon het wel alleen bij de outbox kiezen, maar het schijnt te werken nu.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooizo!