Hoe kan ik als minderjarige mij aanmelden bij itunes zonder creditcard?

Ik kan dus niet gebruik maken van click and buy. En de manier die apple uitlegt lukt bij niet, want ik kan niet voor 'geen' kiezen bij betaalmethoden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Aan een van je ouders vragen of je haar/zijn creditcard-gegevens mag gebruiken in ruil voor korting op je zakgeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Met een itunes kaart van Kruidvat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook een iTunes kaart halen. Geen gezeur via internet en in bijna alle supermarkten te krijgen. (in ieder geval bij ons).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vervelend is dat. Dat probleem had ik ook...
1: probeer je taal op Amerikaans in te stellen. Het schijnt dat het kan helpen.
2: helpt dat niet, zoals bij mij o.a, dan moet je een iTunes giftcard kopen. Ja, erg jammer, want ze zijn er maar vanaf €15.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Clickandbuy.com