Kan je het knipperen als iemand antwoord op messenger uitschakelen?

Telkens als je met je pc aan het werken bent, en je kameraad antwoord terug, dan begint messenger te knipperen . Kan je dat uitschakelen? Ik ga toch sowiezo om de minuut naar mijn messenger zien of hij al geantwoord heeft; dat knipperen maakt me nerveus !

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

probeer eens control + spatiebalk..

scherm msn verdwijnt.. en in je system tray verschijnt een icoontje
dubbel klik daarop en je bent terug..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, dat kun je helaas niet uitschakelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij persoonlijke instellingen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik gebruik Pidgin als messenger client en daar kun je dat gewoon uitschakelen, door het vakje : oranje knipperen bij bericht uit te vinken...

Hangt dus een beetje van je soort messenger af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
internetten in de baas zijn tijd? ;)