Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goeie programma om van je foto's een soort video te maken met muziekje eronder?

Eerst gebruikte ik op Vista Windows DVD Maker, waar je ook een hele mooie menu kon maken etc. Alleen nu met Windows 7 krijg ik opeens als error dat MPEG-2 codecs missen en dus ging ik beetje googlen. Ik ben tot de conclusie gekomen dat het makkelijker is om een andere programma te vinden door het hier te vragen dan die codecs proberen te regelen. :)

Alvast bedankt.

Toegevoegd na 7 minuten:
Misschien handig om er bij te zeggen, ik wil wel simpel zo'n menu kunnen maken zoals dat het geval was bij DVD maker, want ben namelijk niet zo bekend met het bewerken/maken van video's.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
751
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat bedoel je precies met 'menu'? een menu met opties zoals je altijd ziet aan het begin van een film, om de scenes te kiezen etc.?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja klopt. Dus je had, als ik me het goed herinner, een knop om af te spelen, scènes kiezen etc.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien is Windows Live Movie Maker wel leuk,
Het staat volgens mij automatisch op je computer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

pinnacle video spin is echt een aanrader! en ook nog gratis!

Toegevoegd na 1 minuut:
en er zit ook nog een tutorial bij het programma zelf, dus hij zal je alles leren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sony Vegas, alleen is dat wel een betaald programma.

Het is een zéér uitgebreid programma, met vele functies met o.a. videobewerking waarbij je dus kan doen wat jij wilt.

Een echte aanrader, ook als je een keer een ander filmpje moet maken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding