hoe werkt compiz

compiz is een programma om vista effecten op linux te kunnen draaien. maar hoe werkt dat precies

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Nou, je bent al zover dat je Linux aan de praat hebt gekregen en dat je meer wil. De volgende stap is dat je de HOWTO's en de MAN-pages ook es daadwerkelijk gaat lezen. Ja, dat klinkt misschien raar als je van Windows af komt, maar in Linux wereld verwacht men min of meer dat je kan lezen en weet hoe Google werkt.
Desalnietteplus, hier wat linkjes naar hoe Compiz werkt...
zie de bronnen als antwoord op je vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je vista effecten op je pc wilt, is het dan niet handiger om vista of win7 aan te schaffen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wil onder geen enkele voorwaarden meer naar windows
Cryofiel
14 jaar geleden
Wine?
Auw! Zoals je het nu zegt lijkt het net alsof Linux het van Vista heeft, terwijl het net andersom is.

Maar wat betreft je vraag, wat bedoel je precies verder? Wil je weten wat je moet doen om het werkend te krijgen, of vraag je je puur af waarom het werkt?