Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

maken cookies mijn computer trager?

Mijn vraag is nogal simpel. Maken cookies mijn computer echt trager. Ik ben zeker dat het antwoord redelijk gemakkelijk op het internet te vinden is en ik heb er ook wel naar gezocht, maar ik heb een paar sites gezien die elkaar tegenspreken. Ik wil ook niets verkeerds doen door extra programma's op mijn pc te zetten (ik heb iets gelezen over ccleaner of zoiets). Zelf heb ik niet heel veel ervaring en ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.

Bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
950

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee coockies maken je computer niet trager. Dit zijn kleine bestandjes die informatie bijhouden over welke sites je hebt bezocht en wat je daar gedaan hebt.

Het kan zijn dat er te veel rotzooi op je computer staat. Denk aan virussen en onbruikbare bestanden. Ccleaner is inderdaad een goed programma om overtollige rotzooi van je computer te smijten. Het is ook verstandig om een virusscanner te installeren en je computer flink op te laten schonen. Vergeet ook niet dat een computer niet eeuwig meegaat. De gemiddelde leeftijd van een computer is (max) 5 jaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding