Wat is mss32.dll? En waar krijg ik het?

Ik krijg een foutmelding.
Deze toepassing kan niet worden gestart omdat mss32.dll niet kan worden gevonden.
En daarna werkt het programma niet meer.
Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

mss32.dll is het "MilesSoundSystem" 32 bit dynamic library linkfile.

Dit is een stukje software dat door geluidsprogramma's als bijv. WinAmp wordt gebruikt om bijzondere geluidseffecten mogelijk te maken.

Ook veel game applicaties maken gebruik van mss32.dll om hun spellen op geluidsgebied attractiever te maken.

mss32.dll is een systeem file dat in het Win32sys moet zijn geïnstalleerd.

mss32.dll kun je gratis ophalen op internet.
Google: mss32.dll en je krijgt tal van mogelijkheden om het binnen te halen en te installeren.