Kan ik mijn laptop ook als router late dienen zodat ik op mijn iPod (wifi) internet heb?

Dus kabel in de laptop, laptop ontvangt Wifi en zendt het ook weer uit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.online-tech-tips.com/cool-websites/home-computer-router/

Het beste antwoord

ik heb zelf thuis PFsense in een virtuele machine draaien en werkt erg goed.
dat is niet alleen een router maar ook een firewall
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan met Conectify (effe Googlen)
daarmee maak je van je pc een router met of zonder wachtwoord.
Alleen is het aan en uit doen van de connectie erg traag en je pc wordt een beetje traager
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan heel gemakkelijk. Denk er aan: Een laptop kan enkel zenden of ontvangen, niet allebei tegelijk. Je zal dus de kabel erin moeten hebben, en je laptop aan hebben staan.

Dit kan je bij netwerkverbindingen in het configuratiescherm instellen.