nee zo ver ik weet zijn die er niet gamen is iets waar je zelf voor kiest in je vrije tijd
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De beroemde verslavingsdeskundige Keith Bakker heeft er eentje in wassenaar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zag laatst een keer op tv dat keith bakker ook een game verslaafde jongen en zijn gezin hielp. Je zou hem kunnen vragen om hulp :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom zou je gamers af willen laten kicken? Er is opzicht niets mis mee! Sterker nog, ik denk zelf dat door het gamen bijvoorbeeld de engelse taal beter en sneller geleerd kan worden!