In principe is iedere, op dit moment in de winkel gangbare, connector geschikt. Onderstaande N300 connector is bijvoorbeeld geschikt voor Windows 95 tot en met W7
http://www.mycom.nl/Product/Draadloos-Netwerk-Netwerkkaarten-en-Adapters/ICIDU-Wireless-USB-Adapter-300N/1194200
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
;)

Andere antwoorden (1)

Nagenoeg elke recente ( welke geproduceerd is tentijde van en na vista ) wifistick is geschikt voor Vista.
De meeste, zo niet alle windows 7 geschikte sticks worden ook door Vista ondersteund.
Deze hebben namelijk de zelfde driverondersteuning.

Wilt u voor zekerheid gaan, dan controleer op de verpakking voor welke os de beoogde stick geschikt is.
U kunt ook op de site van de fabrikant vinden voor welke os deze geschikt is.

Maar wat ook belangrijk is, en dat wordt gauw vergeten.
Ondersteund uw router de beoogde stick.
Als u een gedateerde router heeft wil deze wel eens moeite hebben met het tot stand brengen van een verbinding.
Nu komt dit niet vaak voor, eigenlijk gebeurt het vaker andersom dat een verouderde wifimodule niet met de beveiliging van de router overweg kan.
Dit is wel iets om in het achterhoofd te houden als vista wel uw stick ondersteund, maar op geen enkele wijze verbinding kan maken.