is er een progamma waarmee je 1 iemand snel kan laten bewegen met een soort waas erachter ( net zoals twilight ) ?

als je iets versnelt dan krijg ik niet het effect waar ik voor wil gaan want dan ziet alles er net uit alsof het een filmpje van charlie chaplin niet mooi dusss....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met welk programma werk je nu dan?

Antwoorden (2)

Ja, dat kan met de meeste beeldbewerkingssoftware. Een gratis versie is GIMP:
http://sourceforge.net/directory/graphics/os:windows/

Het plaatje hieronder heb ik trouwens met een ander (betaald) programma gedaan; nl: PaintShopPro7:
-Selecteer het scherp te houden gedeelte
-Keer de selectie om
-Effecten
-Onscherpte
-Bewegingsonscherpte

Maar elk fatsoenlijk grafisch pakket kent zulke mogelijkheden. Het is even zoeken waar ze zitten. Het is soms even flink zweten om een mooie selectie te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
radial blur gebruiken in photoshop.en het stuk wat je scherp wilt hebben met hitsory brush naar de originele staat brengen