Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met welk programma kan je makkelijk even terugspoelen of het audiofragment vertragen?

Ik gebruik vaak vlc voor audiofragmenten te beluisteren, maar het probleem is dat die tijdsbalk veel te klein is (zelfs al is het programma gemaximaliseerd). Wanneer ik dus even terug wil spoelen (bv 10 seconden over een fragment van 4h) dan zit ik meteen 2 minuten tever. Is er geen programma waarmee dit veel vlotter kan? Zonder telkens het starttijdstip numeriek te hoeven ingeven?
Alles moet zo snel mogelijk en zonder veel moeite gebeuren. Ook zou er een optie moeten zijn die het fragment trager laat afspelen, maar niet zoals in vlc. Het wijzigen gebeurd daar door zo'n balkje te verslepen, maar eerst moet dat dan nog eens worden uitgeklapt etc, dat is tijdverlies en het scrollen werkt er ook niet fijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

VLC is daar inderdaad niet zo goed in. Wat jij nodig hebt is SM-player, gaat gewoon met sneltoetsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is het helemaal :) bedankt!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding