Hoe haal ik deze balk uit word weg? (zie foto)

Weet iemand hoe ik deze balk uit word weg haal? Als ik op delete druk blijft hij staan en als ik verder wil typen gaat de tekst pas verder na de lijn.

Kopieëren en plakken helpt ook niet, dan gaat hij mee naar het nieuwe bestand, zelfs als ik die balk niet meeneem in mijn selectie.

Weet iemand hoe ik deze balk moet weghalen?!?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
5.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe is die balk daar gekomen? Welke versie van word gebruik je?
Gebruik je Mac/Linux/Windows?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows 2007 versie. Hij is er gekomen toen ik een stuk tekst kopieerde uit een bestand dat iemand anders had gemaakt, moest nl alles samenvoegen. Maar de streep krijg ik dus niet weg..

Het beste antwoord

Via notepad knippen en plakken werkt zeker (kopieren, in notepad plakken, daar kopieren en in nieuw word bestand plakken).

Je hebt ergens een opmaak staan die de lijn heeft. Waar.. Zoek in word naar het PI tekentje in de balken. Dan kan je wat meer info zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kan proberen om je computer opnieuw op te starten.
de balk is dan hoogstwaaarschijnlijk wel weg.