Word de videokwaliteit van mijn filmpje slechter als ik hem op mijn ipod zet?

Ik heb .mov filmpjes van mijn camera op mijn computer gezet. Ik wil deze filmpjes achter elkaar plakken maar bij windows moviemaker lukt dat niet omdat het een quicktime bestand is.
Ik heb op mijn ipod touch 4g een app waarmee ik ze achter elkaar kan zetten en aangezien mijn ipod ook quicktime bestanden afspeelt (als ik het goed heb) lijkt het mij handiger om het plakken op mijn ipod te doen.
Als ik dit filmpje op mijn ipod zet, komt hij dan in mijn filmrol terecht? En als ik hem op mijn ipod zet, verlies ik dan videokwaliteit? En hoe zet ik dit filmpje op mijn ipod?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

als je filmpjes op je Ipod wilt zetten moet je dat doen via Itunes. je kunt het beste het filmpje omzetten naar een formaat waar Windows moviemaker wel wat mee kan. dat kan met een converter, een goede converter is Total Video Converter. die kan je 15 dagen gratis uitproberen. zoek met google naar ''total video converter download'' dan selecteer je de 2e link. rechts bovenin kun je de converter downloaden. in het programma kun je vervolgens het .mov bestand omzetten naar .wmv zodat je het bestand kunt bewerken in movie maker
succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al hem geprobeert te converteren maar dan word de kwaliteit slechter. Ik wil gewoon geen kwaliteitverlies hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je het bestand op je Ipod zetten. je moet dan wel Itunes op je PC hebben staan, als je het .MOV bestandje naar ''films'' sleep (links boven in Itunes) en vervolgens de Ipod synchroniseert staat de video op je Ipod. de kun je de film op je Ipod bewerken. maar ik weet niet of je dan de kwaliteit houdt.. je kunt ook op google zoeken naar een andere video bewerker die wel .MOV ondersteunt..