Hoe kan ik paint weer laten werken? :o

Ik heb het programma paint verplaats naar mijn documenten, (knip plak) en toen deed hij het niet meer..

Als ik paint wil openen staat er dit: 'kan geen nieuw document maken'

Ik weet niet meer in welke map hij eerst stond.

Hoe kan ik paint weer laten werken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.6K

Het beste antwoord

Paint.exe moet in "C:\Windows\system32\" staan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Edit: Als je dat gedaan hebt kun je een snelkoppeling in Mijn documenten zetten als je dat wil, dan werkt het ook.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het antwoord van xJensz klopt niet, dat gaat over Paint Shop Pro. Ik neem aan dat je Paint bedoeld? Degene die standaard in Windows zit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks terug zetten heeft gewerkt.

Andere antwoorden (1)

Hoofdmenu --> alle programma's --> Bureau-accesoires

en anders opnieuw downloaden: http://paint-shop-pro.dutch.toggle.com/