Wat zijn de grootste verschillen tussen Minecraft op de pc en op de iPad 2?

ik heb de lite versie op me iPad. Het leek me een leuk spel, en ik ging wat youtube filmpjes kijken. ik zag dat je op de computer kon craften, wat ik op me iPad de lite versie niet kon. Of je blokjes die je plaatst, op youtube zag ik dat ze eerst bomen moesten slopen en zo kregen ze houten blokjes om wat te bouwen, terwijl op die lite versie ik alle soorten blokjes al had.
Wie weet de verschillen tussen Minecraft op de pc en Minecraft op de iPad 2?
kan je bijvoorbeeld craften op de iPad en heb je op de iPad alle blokjes al?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (2)

Beste levenalseenvogel,

wat het verschil is tussen de mobile versie van minecraft en de pc versie is dat je veel minder kan doen en daarom ook de mobiele versie niet zo leuk en snel dan de pc versie. Ik geef een paar voorbeelden wat je niet in de mobiele App heb.

- Monsters zoals spinnen en skeletten.
- Heel veel materiaal heb je niet zoals Redstone en Diamond.
- Bij de echte versie van de pc kan je met andere spelen online

Al om het al is de pc versie beter dan de mobiele versie maar dat is mijn mening.

Betaal 1 keer € 20,00 en je hebt heel je leven lang plezier...

groetjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet echt veel van de ipad versie, maar ik heb de computerversie gekocht, en ik denk dat jij een modus hebt waarbij je alles al hebt (alle blokken e.d. ??).

Bij de hele versie heb je verschillende modussen, survival, creative (die heb jij dan denk ik ?).

Het spel is fantastisch. Ik raad je aan om het te kopen en op een server te gaan spelen met andere mensen.

Je kan ook een privé server opzetten en met vrienden (die je dus kent) spelen. Online is het echt een leuk spel.

Groetjes