Wat houd unexpected file format in? Als iemand dit weet wat te doen?

Ik heb in google sketchup een model gemaakt voor school. Deze ingeleverd. De docent kon hem niet openen en toen ik het zelf probeerde meldde de computer unexpected file format. In mijn taal betekent dat dat ik alles kwijt ben. Iemand die deze taal wel begrijpt en mij kan helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dat betekent waarschijnlijk dat het bestand beschadigd is en niet meer te openen. Maar ik naam dat je niet het enige, originele exemplaar van je bestand bij je docent hebt ingeleverd?!

Toegevoegd na 1 minuut:
Een bestand kan beschadigd raken als je bijvoorbeeld een usb-stick er op het verkeerde moment uittrekt, of deze niet eerst "veilig" hebt afgesloten.

Toegevoegd na 1 minuut:
naam = neem aan
bamibal
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Als dit het enige exemplaar van het bestand was, dan zit er niets anders op dan opnieuw beginnen.

Andere antwoorden (1)

Hee,

Het kan ook zijn dat je een back-up bestand heb gestuurd in plaats van de tekening.. net zoals bij AutoCad..

groetjes