Windows installer loopt vast bij cleanup is er een manier om deze stap te voorkomen?

Ik heb een acer aspire 5750G en heb hem gereset, alles gaat goed tot dat ik bij stap 68/69 kom, er staat dan: Cleanup word geïnstalleerd. Dan loopt windows installer vast. Ik kan wel taakbeheer openen en Windows installer afsluiten maar dan loopt mijn laptop na 5 minuten ineens vast. Alleen mijn muis werkt nog maar als ik iets aanklik gebeurt er niets. Niets laat en werkt meer dan.

Toegevoegd na 10 minuten:
Software installer* Niet windows installer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik weet niet wat dat cleanup precies is
maar wellicht lukt het je wel op te starten
in veilige modus en wellicht dat programma clean up te verwijderen ?
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan cleanup niet verwijderen omdat het niet geïnstalleerd is. Misschien is er een manier om software installer te stoppen.
capthavoc
11 jaar geleden
Even voor de duidelijkheid met resetten bedoel je een installatie van windows en bijbehorende software van ACER vanaf de herstel partitie ?
en over de oude windows heen ofterug naar fabrieksinstallatie ? Je zou zeggen dat clean up wil er net niet niet meer op
wellicht zit je schijf net te vol ?
dat gebeurd in principe alleen als je over de oude windows heen zet
heb je misschien zelf ooit een extra partitie aangemaakt ?
naast de verborgen partitie ? probeer dit start toch op in veilige modus
en probeer wat grote bestanden bij elkaar te zoeken die weg kunnen
en verwijder ze en start daarna gewoon op ? Anders moet je misschien toch een hele reset naar fabrieksinstellingen doen waarbij de hele C wordt geformateerd ? Heb je de schijven van de fabrieks backup ook gemaakt ?