Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie kent een goede passwordmanager?

Deze zou moeten kunnen synchroniseren (of raadpleegbaar moeten zijn) met een iPad, iPhone en iMac..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
620

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hallo, Ik gebruik al jaren LastPass. Volkomen platform onafhankelijk. Werkt op elke browser incl. mobiele telefoons. Ga naar www.lastpass.com en je vindt alle gegevens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Mijn persoonlijke favoriet: Keepass.
Synchronisatie Dropbox
iPhone app: MiniKeePass
Er vind alleen geen auto synchronisatie plaats.

Volgens PCMagazine is LastPass trouens de beste.

Waarom KeePass, het is duidelijk en makkelijk in gebruik. Geen fratsen, dat scheelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik zelf al een lange tijd LastPass (www.lastpass.com). Hier voor zijn ook apps beschikbaar voor onder andere de Iphone.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik werk al jàren met PINS, maar ik weet niet of die nog "onderhouden" wordt. Wat mij betreft hoeft dat trouwens niet, want vele "verbeteringen"(updates) kunnen soms heel onvoorzienbare effecten hebben, en dat wil je niet met je password-kluis.
Ik wil daarin ook mijn EPD hoogst persoonlijk met mij meedragen - overal, óók in het buitenland. En dus vooral zonder dat bijv. een zorgverzekeraar erin mee kan kijken.
Landelijke automatiseringsprojecten genieten trouwens NIET mijn vertrouwen - om 't netjes te zeggen.
Ik heb 'm op Nederlands ingesteld. zie de PINsLang.zip
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding