watkan het probleem zijn als je een programma download (van een vertrouwd bedrijf) en na het downloaden installeert deze niet ?

na het downloaden zie je wel een pictogram en de vraag of je wilt installeren,na op ja te hebben geklikt even een zandloper en daarna geen reactie van het programma ,pictogram blijft wel staan

Toegevoegd na 15 uur:
tom-tom home /windows xp

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Kunt u aangeven welk programma (programmanaam en versie) u in welke Windows versie probeert te installeren?

Voor Windows Vista en Windows 7 kunt u eventueel de compatibiliteitsmodus gebruiken.

Voor Windows Vista:
http://www.microsoft.com/netherlands/artikelen/howto/vista_compatibiliteitsmodus.aspx#2

Voor Windows 7:
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/Make-older-programs-run-in-this-version-of-Windows
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan zijn dat je besturingsprogramma het niet ondersteunt, of dat je niet de nodige drivers hebt. Google anders eens "programmanaam installer opent niet". Dan zie je of meer mensen het probleem hebben ;)