Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bij het openen van 1 bepaalde directory komt er een foutmelding. Wat is mis?

Ik open een directory. De inhoud verschijnt, maar dan komt er "In explorer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.""
Vervolgens kan ik nergens meer op de bestanden klikken. Ik moet afsluiten via taakbeheer.
Wat kan mis zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
858

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ctrl alt del. > Taakbeheer starten -> Bestand -> Nieuwe Taak (Uitvoeren..) -> Typ in: explorer.exe en druk op OK.

Je kan nu weer verder gaan waar je gebleven was. Als hij nu weer vastloopt zou ik als ik jou was je PC ff scannen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik kan je vraag alleen oplossen maar niet beantwoorden omdat het van alles kan zijn als een programma opeens afsluit zonder foutcode of dergelijke
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo gauw ik de directory open komt de foutmelding en de directory is verder geblokkeerd. Uitvoeren van "explorer.exe" haalt niets uit.
Powergen
12 jaar geleden
:O da's niet zo best. Misschien ff een systeemherstel doen. Je pc moet je ff slecht uitschakelen (dus bv de knop om hem aan te doen, een paar sec. indrukken tot je pc uitvalt en dan weer aan doen, dan kan je op een veilige manier systeemherstel doen)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding