Waar kan ik audio codecs of software voor 'n geluidskaart downloaden?...ik heb namelijk de software verwijderd en heb geen geluid meer voor windows XP

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het op een moederbord zit beter bij de MoBofabrikant kijken dan de geluidskaartfabrikant.

Het beste antwoord

Verwijderde software is vaak nog terug te halen, heb je al in je prullenbak gekeken ? Ook de installatie CD kan hulp bieden.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het heeft niet geholpen, maar dit was wel het meeste wat er op leek, ik heb een audio codecs van windows XP gedownload,maar bedankt voor de hulp!

Andere antwoorden (1)

Je kunt de drivers etc altijd op de website van de fabrikant van het betreffende product vinden.