Wat is een goed programma om bij te houden welke boeken je bezit?

Voor zo'n 125 boeken een lijst te maken, is het irritant in Word... Nu zou ik graag een goed programma hebben, liefst gratis, anders niet te duur (of een heel bekend programma)...

Graag ook met de optie boeken te scannen, dat hij hem automatisch goed toevoegd...

Veeleisend, maar hopelijk te doen!

Toegevoegd na 5 minuten:
Suggestie:
http://www.collectorz.nl/book/

Zoiets... Alleen dan anders / goedkoper?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

ik zou het in excel zetten kan je alles naar keuze automatisch op alfabet zetten. titel/schrijver. en wat het scannen betreft, dit kan gewoon met je webcam.