Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb Dragon Naturally Speaking V9.0. Hoe kan ik deze installeren op Windows 7?

Ik kom er niet uit!!
En zou versie V10.0 het wel kunnen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
746

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Welke foutmelding krijg je?
Mogelijk moet je 't onder de XP-modus van Windows7 installeren. Niet alle XP-programma's werken ook onder Windows7 zelf.

Toegevoegd na 48 minuten:
Ik zie dat je minimaal versie 10.1 moet hebben bij Windows7 zelf (maar zoek eens of jouw Windows7 ook een WindowsXP modus heeft). 10.0 is dus niet voldoende:
http://www.nuance.com/naturallyspeaking/products/windows7.asp
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er staat dat het programma niet geïnstalleerd kan worden op 'deze versie van windows'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan is 't duidelijk... Windows7 ondersteunt 't simpelweg niet. Gaat echt niet lukken! Je moet echt een andere versie van Windows hebben, of een nieuwe versie inderdaad. Ik heb gelezen dat WindowsXP bij Windows7 ingebouwd zit, maar ik weet niet of dat bij élke versie zo is en hoe je dat bij 't installeren kunt aangeven (want ik heb nog niet met Win7 gewerkt). Met Win7 gaat 't in ieder geval niet werken. Nooit.
Ik heb zelf V. 9.0 geinstalleerd op Vista en na upgrade naar windows 7 is deze automatisch meegegaan. Hij zei welliswaar dat er compibaliteitsproblemen waren, maar ik merkte niets. Gewoon het venster wegklikken. Heb je al eens geprobeerd om de setup uit te voeren in compibaliteitsmodus?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding